RSS

Die Gebreekte kombi(potlood sessies)

22 Jul

‘n Groepie vriende wat lang naweek bly
Gaan Sun City toe, na ‘n show
Kinders word nog rondgery
Ongemaklik, het ek ogies net vir jou

Die kombi breek!
Langs die pad soek ons, ons eie vermaak
Soveel kere in die rug gesteek
Jy het, op tye, aan my gebreklike hart kon raak

Die hoofseun vry na my beste maat
Ek en die rebel maak maar die volk dronk op mageu
Wat help dit mens raak kwaad?
Ek was seker altyd lief vir jou

Die Omie kom om die kar te herstel
Ons maak die beste van elke sekonde
Saam, kon ek die oomblikke tel
Kon ons eens so opgewonde?

Maande later op die local skou
Kon jou boyfriend nie, maar ek wou
Op my hemp geskryf vir ewig, staan nou nog daar
“We will always have Cinema”

Tot vervelens geskryf en uitgevee
Ingelse liedere in Arikaans toonset
Die potlood briewe kan moontlik nuwe lewe gee
Al wat ek van die 80’s oorhet..

 
Lewer kommentaar

Posted by op Julie 22, 2023 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar